Een broodbuik en wat kun je doen aan die opgezette buik

Platte buik

Office workers and anybody who tends to sit a lot will find these exercises very helpful in alleviating problems and symptoms associated with prolonged sitting. If you are diagnosed with a spinal or back injury, consult with your doctor if these exercises are suitable for you. The series so far: Exercise #1: Cat-Cow Exercise #2: Back Extension …:
Platte buik

Denkt u dat een platte buik – het resultaat is van slopende trainingen in de sportschool? Helemaal niet. Om de buik van je dromen te krijgen kun je op het volgende letten

1. Vette voedingsmiddelen. Vet – is dit de ergste vijand van je figuur? Helemaal niet, althans niet helemaal. De zogenaamde mono-onverzadigde vetten, daarmee kun je-je juist ontdoen van het overtollig vet in de buikstreek.
Bij een studie uitgevoerd door deskundigen aan de Yale University, bleek dat de maandelijkse diëten welke deze vetten bevatten, volstaat om afscheid te nemen van één derde vetweefsel rond de buik.

Bovendien Monounsaturated vet werkt als een preventieve maatregel tegen hartziekten, lever, diabetes, en borst- en longkanker. Ze bevatten o.a. olijfolie, noten, avocado’s en donkere chocolade.

2. De gezonde darm. Je zou verbaasd zijn, maar wat het meeste extra volume aan je maag toevoegt is … lucht. Om de aanwezigheid van lucht in je darmen te voorkomen, volg je een paar eenvoudige regels.

-Eet langzaam en probeer niet om je mond te wijd te openen.
Zolang je kauwt, vermengd zich in de slokdarm, lucht met voedsel. Dit slik je dus ook in.
In aanvulling op een opgeblazen gevoel, het is ook nog eens beladen met een nog niet verteerbaar gevolg nml.- oprispingen.

-Drink geen frisdrank. Waar denk je dat de bubbles in verdwijnen?

-Kies niet te vaak voor producten die een bijdrage leveren aan de productie van gas: kool, bonen, paprika, peer en citrus.

-Eet minder zout: zout eten veroorzaakt dorst en, onder andere, houdt vocht vast in je lichaam. Daardoor lijk je ook voller.

-Vergeet kauwgom. Zolang je kauwt, krijg je ook extra lucht naar binnen die de slokdarm en de maag weer in gaat.

-Eet regelmatig. Onderbrekingen in de voeding, roken en misbruik van alcohol zal ook bijdragen aan gasvorming en indigestie.

I don't care about the number on the scale ... I just want to have a flat stomach , a Big Butt & toned Thighs.:

3. Brood . Bakkerijproducten hebben we altijd beschouwd als iets dat onverenigbaar is met een slank figuur.
En deels is het waar: het brood van zachte tarwe-rassen bevatten de meest schadelijke- voor onze taille- koolhydraten. Daarnaast Britse voedingsdeskundigen zeggen dat veel fabrikanten van brood, conserveringsmiddelen hebben toegevoegd aan hun producten en deze speciale conserveringsmiddelen maken het mogelijk dat het brood na het bakken langer zacht blijft. Begrijpelijk, men verkoopt dit brood beter dan oudbakken brood, maar in onze darmen beïnvloedt niet op de beste manier. Een van de gevolgen – hetzelfde – indigestie.

Luchtig glutenvrij brood zonder gist met boekweit, amandelmeel, hennepzaad, pompoenpitten en zonnebloempitten.:

Goed nieuws: om zich te ontdoen van dit probleem, niet per se om brood helemaal op te geven. Gewoon koop speciale crackers (of maak ze zelf) of hard brood van harde tarwe. Vanwege het feit dat ze stijver zijn, maar licht, eet je dan vaak niet zoveel en dat zal besparen in de calorieën. Daarnaast hebben ze een enorme hoeveelheid vezels, nuttig voor uw darm en de slankheid van uw taille.

 

Working *THESE* muscles are the key to a flatter stomach & smaller waistline! Plus, this waist stretch really helps to elongate!:

4. Meditatie. Stress is ook een oorzaak van een opgezette buik.  Als we nerveus zijn, ontstaat er in ons lichaam het stresshormoon cortisol, die honger maar vooral  – het verlangen naar zoet en vet stimuleert. Bovendien, de overmatige afgifte van cortisol, wordt een uniek signaal naar ons lichaam en betekent “tijd om vet te accumuleren op de buik.” Dus ons lichaam bereidt zich voor op nog meer en sterkere (nerveuze) schokken, dan toen hij een snelle en gemakkelijke toegang tot energie reserves nodig had. Dus probeer niet zo nerveus en zenuwachtig te zijn, thee te drinken met munt en te mediteren voor 5-10 minuten per dag.

. 5. Oefeningen voor … terug Veel mensen proberen, om zich te ontdoen van het vet op je buik, zeer zware en  vermoeiende oefeningen te doen  van het lichaam en de benen.

Nou, het kan geen kwaad om te sporten uiteraard. Maar je kunt  jezelf oppompen tot een ijzeren pers, maar je plat je maag gewoonweg niet.

Daarom moeten vrouwen oefeningen bijzonder zorgvuldig worden gekozen.

Probeer dit: Ga op je buik liggen, buig je knieën naar achteren en houdt je voeten vast en til het lichaam. Voer 3 sets uit van 15 keer.

Strek dan de benen en ga recht liggen. Til beide benen op van je lichaam, strek je handen naar voren. Herhaal dit 10 keer voor 2 sets.

#health #fitness:

Een spastische darm is erg gevoelig zeker voor stress en tarwe bv, allergie is dat dan.
De witte uien zijn sinds enkele jaren anders geworden, nu is de rode ui prima te doen bij een spastische darm maar de gewone uien kan men beter niet meer nemen!

Gerelateerde Berichten

Wordpress Theme Nulled -

Mersin escort

-

Eskişehir escort

-

Kayseri escort

-

Adana escort

-

Escort Adana

-

Mersin escort

-

Eskişehir escort

-

Bursa yeni escort

-

İzmir çarşı escort

-

İzmir merkez escort

-

Mersin üniversite yolu escort

-

Eskişehir kapalı escort

-

İstanbul türbanlı escort

-

İzmir anal yapan escort

-

Antalya yabancı escort

-

escort izmir bayan

-

escort bayan bodrum

-

bodrum merkez escort

-

izmir sınırsız escort

-

çeşme grup escort

-

Alarm