Wetenschappers geloven dat ze zojuist een parallel universum hebben ontdekt

Parallel universes (illustrated) are thought to exist under certain theories that attempt to explain the properties of subatomic particles, atoms and gravity as a single unified theory
Wetenschappers geloven dat ze misschien een glimp hebben opgevangen van een parallel universum dat tegen ons stoot.

Ze hebben hints gezien in signalen van de meest afgelegen punten van het universum die suggereren dat de structuur van ons universum is verstoord door een ander ongelooflijk ander universum. Hun analyse kan het bewijs zijn voor de multiversumtheorie .

Volgens onderzoekers : “Dr. Ranga-Ram Chary onderzocht de ruis en de resterende signalen in de kosmische microgolfachtergrond die over was gebleven van de oerknal (foto) en vond een aantal verspreide lichtpuntjes waarvan hij denkt dat het signalen zijn van een ander universum dat tegen ons aan botst eigen miljarden jaren geleden. “

Dat is tenminste de voorlopige conclusie waartoe onderzoekers zijn gekomen. Volgens sommige kosmologische theorieën zouden botsingen van alternatieve universums mogelijk moeten zijn. Theorieën concluderen dat ons universum als een bubbel is onder velen.

Zodra een universum in een oerknaltype-instelling begint, stopt het nooit met uitbreiden. Dat geldt voor alle universums. Dus het is logisch dat ze periodiek tegen elkaar botsen.

Ze zijn allemaal waarschijnlijk op een rij, zeggen onderzoekers, vibrerend, stuiteren rond en wrijven op elkaar.

Dr. Chary gelooft dat het signaal dat hij heeft ontvangen aangeeft dat dit andere universum heel anders is dan dat van ons.

Hij zegt dat het een verhouding van subatomaire deeltjes, foto’s en baryonen, kan hebben die ongeveer tien keer zo groot zijn als in ons universum.

Dr. Chary legt uit: “De fijnafstemming van parameters in het vroege universum die nodig is om ons huidige universum te reproduceren, suggereert dat ons universum eenvoudigweg een regio binnen een eeuwig opblazende superregio kan zijn.

Vele andere regio’s buiten ons waarneembare universum zouden bestaan ​​met elk van deze regio’s bestuurd door een andere set van fysieke parameters dan die we hebben gemeten voor ons universum. ”

Er zal meer onderzoek moeten worden gedaan, maar dit zou het begin kunnen zijn van enkele zeer interessante ontdekkingen.

Als je dit artikel interessant vindt, deel het dan met je familie en vrienden op Facebook!

AnGel-WinGs.nl