KINDEREN KRIJGEN EEN DEEL VAN HET DNA VAN DE VOORMALIGE GELIEFDEN van de MOEDER

KINDEREN KRIJGEN EEN DEEL VAN HET DNA VAN DE VOORMALIGE GELIEFDEN van de  MOEDER

vaderdag - father's day:

Het is bekend dat het genetische materiaal van een kind eveneens bestaat ​​uit DNA van hun beide ouders, maar wetenschappers hebben bewezen dat zij ook niet minder beïnvloed worden door de “linkse” genen van vroegere seksuele partners. Onderzoekers bestudeerden fruitvliegjes, waaruit bleek dat in het nageslacht omvangrijke invloeden te vinden zijn in het dna zoals bv. de grootte van de vorige vrouwelijke partner.

Wetenschappers hebben ontdekt dat de chemische stoffen in het sperma van mannetjes veel belangrijker zijn en een blijvend effect hebben, dan eerder werd gedacht.

Zij vonden dat de organismen niet alleen DNA informatie “assimileren” van de partners, met wie ze niet eens een gemeenschappelijk nageslacht  produceren, maar ook deels doorberekend worden aan de nakomelingen van andere mannetjes.

Experts geloven dat dit ook voorkomt bij het menselijk lichaam.

De theorie genaamd “Telegonia” is niet nieuw. Ze kwam van een oude Griekse filosoof Aristoteles. Het woord “Telegonia” komt van het Griekse woord “weg van zijn vader geboren,” en verwijst naar de legende van de mythische zoon van Odysseus – Telegonia. Volgens deze mythe, Odysseus werd gedood door een ongeval en zijn onwetendheid van zijn zoon, geboren verre van dat.

Het is deze theorie die een van de redenen was waarom de oude koningen huwelijk met gescheiden partners werden verboden. Uitgegaan van een vrouwen lichaam stuurt het informatie over de kinderen en erfgenamen van de voormalige echtgenoot, waardoor het nageslacht van de koning niet van “zuiver bloed” was.

In de Sovjet-Unie werd er weer veel informatie over Telegonia herhaald in de jaren zestig van de vorige eeuw. Negen maanden na het World Youth Festival in 1958, werden er vele negroïde baby’s geboren in Moskou. Het verbaasde mensen weinig, en de meerderheid van de pasgeborenen gingen direct naar een lokaal weeshuis. Maar na een paar jaar in sommige Moskou families werd plotseling alsnog donker getinte negroïde kinderen geboren.

Deze arme moeders gaven toe dat het eerste seksuele contact, dat zij hadden gehad een paar jaar geleden was tijdens het Festival met een iemand uit Afrika. Maar zeker niet recentelijk, ook waren zij dus niet vreemd gegaan!

Er is ook het schandaal bekend van een studente van de Moscow State University of elite families, die geboorte gaf aan negroïde baby. Het bleek dat ze ooit verliefd was geweest op een negroïde medestudent waar zij ook seks mee had gehad.

Father/daughter I like the black and white, maybe zoomed out some so we can tell who it is, though.:

Na talrijke studies is gebleken dat het effect Telegonia zich ook in mensen en alle soorten sterk organiseert.

Indien de opvatting juist is dat de sekspartners van een moeder voorafgegaan met een of meer partners, voor de vader van het kind, invloed heeft op de chromosomen van een kind, werpt dit een ander licht op vrije seksualiteit.

En natuurlijk, op het moment van de theorie Telegonia waren er talloze tegenstanders.

Zweedse onderzoekers vonden uit dat ​​de DNA-keten hyaluronzuur, die in de mannen via hun zaadcellen worden opgeslagen in de eierstokken, waar de eicellen worden opgeslagen en dus ook verwerkt wordt in hen. Dus een vrouw, zelfs als zij nooit  zwanger zal worden, zal de eicel, dat wordt ingebed in de DNA-keten, al haar vorige seksuele partners bij zich dragen.

Op zijn beurt, professor Russell Bondurianski (Russell Bonduriansky) van de Universiteit van New South Wales in Australië, die het systeem van de genetische erfenis in Drosophila ontdekte, zei: “De traditionele wetenschap suggereert dat DNA van de vader via paring alleen in het geval van de bevruchting via de conceptie wordt uitgevoerd, maar we Wij geloven dat het proces veel ingewikkelder is. ”

Onderzoek bij vliegen in 2014, bleek dat het dna van de vrouwelijke vliegjes continu verbonden is met haar vorige partners. Bovendien, als de nakomelingen verwekt worden door een tweede “man”, de grootte niet afhankelijk is van zijn vader, maar van een vorige “lover.”

#FatherAndChild Newborn + dad photography. Love this...I would do black and white and put it in a deep frame with white border:):

De hoogleraar is van mening dat een dergelijk effect van ” chemische elementen”, overgebracht wordt door de vrouwelijke individu, en dat dit is ontwikkeld in de loop van de evolutie. Het lichaam van het DNA van de vrouwelijke vlieg houdt alle eerdere partners vast in het dna en “selecteert” de beste, door deze in te sluiten in de nakomelingen.

Bovendien, aldus de hoogleraar, hetzelfde werd getraceerd in de studie van gibbons en haviken. Hun vrouwelijke nakomelingen gaven dna door van de laatste “man”, als een soort “bonus” van de meest krachtige mannelijke leden van de soort, die eerder in korte huwelijken gemaakt werden zonder de geboorte van nageslacht.

“Vaderlijke RNA is te complex, het is  een systeem, dat nog steeds slecht wordt begrepen,” – zei Bondurianski, erop wijzend dat de Telegonia theorie werkt prima op een chemisch niveau, ondanks het feit dat er een uitwisseling van informatie met behulp van het bio-veld gaat.

Hij stelde ook voor dat men de theorie kan toepassen op mannelijke personen: dat de dna informatie van alle vorige partners, misschien wel in staat zijn om ook een ​​voet aan de grond te krijgen in het lichaam van de man, en doorgegeven worden aan nakomelingen door de moeder. Echter, onderzoek op dit gebied heeft Bondurianski nog niet gedaan.

Pfff dus we zijn één grote familie?
omg Best interessant! Of niet?
Ik heb het vertaalt vanuit het Russisch… gedoe…

Dus als je denkt van wie heeft mijn kind dat… nou? Ehm?????

LOL

Best sneu al die vaders alimentatie betalen…???????????
🙂