Corona & VirussenPolitiek-Elite

Zweeds onderzoek: Pfizer Jab installeert DNA in het menselijk genoom

Dr. Peter McCullough, dr. Richard Bartlett en dr. Simone Gold voegen zich bij Joni Table Talk-presentator Joni Lamb om het Zweedse in vitro – onderzoek te bespreken dat aantoont dat de Pfizer-prik DNA in het menselijk genoom installeert.

Dr. Gold, die ook een advocaat is, zegt dat deze ontdekking een nieuwe weg opent voor rechtszaken tegen de tirannieke vaxxine-mandaten, daarbij verwijzend naar de Genetic Information Nondiscrimination Act van 2008, die individuen beschermt tegen discriminatie op basis van hun genetische informatie in de gezondheidszorg en op het werk .

De samenvatting van de studie, “Intracellulaire omgekeerde transcriptie van Pfizer BioNTech COVID-19 mRNA-vaccin BNT162b2 in vitro in menselijke levercellijn” luidt:

Preklinische studies van COVID-19 mRNA-vaccin BNT162b2, ontwikkeld door Pfizer en BioNTech, toonden reversibele levereffecten aan bij dieren die de BNT162b2-injectie kregen.
 Bovendien toonde een recente studie aan dat SARS-CoV-2-RNA kan worden omgekeerd en geïntegreerd in het genoom van menselijke cellen. In deze studie hebben we het effect van BNT162b2 op de menselijke levercellijn Huh7 in vitro onderzocht.
 Huh7-cellen werden blootgesteld aan BNT162b2 en kwantitatieve PCR werd uitgevoerd op RNA dat uit de cellen was geëxtraheerd. We hebben hoge niveaus van BNT162b2 in Huh7-cellen gedetecteerd en veranderingen in genexpressie van lang verstrooid nucleair element-1 (LINE-1), een endogene reverse transcriptase.
Immunohistochemie met behulp van antilichaambinding aan LINE-1 open leesraam-1 RNA-bindend eiwit (ORFp1) op Huh7-cellen behandeld met BNT162b2 duidde op een verhoogde kerndistributie van LINE-1. PCR op genomisch DNA van Huh7-cellen blootgesteld aan BNT162b2 amplificeerde de DNA-sequentie die uniek is voor BNT162b2.
Onze resultaten wijzen op een snelle opname van BNT162b2 in de menselijke levercellijn Huh7, wat leidt tot veranderingen in de expressie en distributie van LINE-1. We laten ook zien dat BNT162b2-mRNA intracellulair in slechts 6 uur na blootstelling aan BNT162b2 omgekeerd wordt getranscribeerd in DNA.

Bekijk hier de volledige video.

Bron: https://forbiddenknowledgetv.net