Darmklachten dankzij antibiotica!!!

Een kennis van mij heeft al een tijd last van darmklachten.
Ik herinnerde mij dat ze een operatie heeft gehad, met problemen naderhand en daardoor ook enkele antibiotica kuren.

Ze heeft hierna klachten behouden qua darmstelsel.
Maarrr 2 weken geleden kreeg ze weer antibiotica en zeer veel last van diarree.

Men vond het ineens tijd voor heftige darmonderzoeken!

Iets wat elke arts moet weten, is dat zij dus antibiotica krijgt. Dat dit dus een zeer goede oorzaak kan zijn van deze klachten.

Antibiotica verwoest de goede bacteriën in de darmen met als gevolg ontstekingen of overgevoelig reagerende darmen omdat de goede bacteriën vernietigd zijn.
Vaak als je een antibiotica kuur krijgt moet je ook beginnen met yoghurt of karnemelk drinken.
Het allerbeste ook voor een spastische darm, in feite heeft dat als oorzaak ook dat er goede bacteriën verdwenen zijn uit de darmen,
is deze karnemelk.

Acidophilusmelk

Het smaakt zalig dus erg is het niet en het is te koop bij een reformwinkel!
Eens per maand een pakje weglurken is geen straf!
Elke dag ook niet trouwens maar, 1 pak zal volstaan ivm bacteriën in de darmen om deze weer in orde te krijgen.
Wat mij bevreemd is dat artsen dit dus best wel weten!
Dus is er sprake van opzet als zij iemand heftige onderzoeken willen laten ondergaan, wetende dat mevrouw al 2 weken antibiotica krijgt of legt men de link niet meer tussen het één en het ander?
Ik vind dat dus erg schandalig!
En dit in tijden van de computers kan men dit toch zeker direct waarnemen als arts zijnde!
Dit kost de maatschappij idem klauwen met geld als artsen onderling niet goed opletten!
Daarnaast zou men ten eerste al een onderzoek moeten doen op een darmbacterie of parasiet, zelfs dat was nog niet gedaan!
Nu kreeg deze mevrouw Vitamine D, want zij had ook een tekort aan deze vitamine.
Gaat deze vitamine werken?
Nee niet als je continu darmloop hebt dat neemt het lichaam niet eens meer op nml…geen enkele vitamine zelfs!
Dus bij antibiotica en darmproblemen, verzwakt een mens al heel snel omdat de weerstand omlaag keldert denk hier dus aan!
En gebruik bovenstaand product voor je gezondheid aub!

Antibiotica

Een van de oorzaken van een verstoorde darmflora is door het gebruik van (breed spectrum) antibiotica. Antibiotica worden voorgeschreven bij infecties en zijn er om bacteriën te doden. Er zijn antibioticumkuren die heel specifiek werken tegen bepaalde bacteriën. Breed spectrum antibiotica hebben juist, zoals de naam al zegt, een brede werking en hebben als nadeel dat ook een deel van de goede bacteriën gedood worden. Het risico is dan dat bepaalde slechte bacteriën, zelfs als ze van nature voorkomen in de darm, zich kunnen vermeerderen en voor problemen kunnen zorgen. Een bekend voorbeeld is Clostridium difficile. Deze bacterie komt ook voor in een gezonde darm maar kan uitgroeien tot een hardnekkig probleem. De bacterie kan zich vasthechten aan de darmwand en daar toxines produceren. Deze toxines eschadigen de darmwand waardoor bloedingen kunnen ontstaan. Misschien nog wel gevaarlijker is dat deze and andere bacteriën – nu ook in het bloed terecht kunnen komen. Een bloedvergiftiging (sepsis) is dan het gevolg

Diarree

Uit wetenschappelijke literatuur blijkt dat tussen de 5% – 39% van de patiënten met een antibioticumkuur diarree ontwikkelen. Dit noemen we Antibioticum ge-Associeerde Diarree (AAD). Vooral ouderen boven de 65 jaar en degene die in een instelling wonen of opgenomen zijn in een ziekenhuis lopen een verhoogd risico. AAD kan zelfs tot twee a drie weken na afronden van een kuur nog optreden. Als daarbij toxines van Clostridium difficile gevonden worden noemen we dit ook wel Clostridium difficile ge-Associeerde Diarree (CDAD). Deze vorm van diarree kan zich nog tot 8 weken na de kuur ontwikkelen.

https://www.darmgezondheid.nl/consumenten/darmklachten/darmaandoeningen/antibiotica-en-diarree.html

https://www.menselijk-lichaam.com/algemeen/diarree-door-antibiotica

Gerelateerde Berichten

mersin escort mersin escort mersin escort canlı tv konya escort