RH Negatief - Anunnaki - Elohim - GeloofWetenschap & Ontwikkeling

Wetenschappers vinden buitenaardse code ‘ingebed’ in menselijk DNA: bewijs van oude buitenaardse ingenieurs?

db55b64c2eb9fd477e5d5db3f58a6c4d AnGel-WinGs.nlDe zogenaamde 97 procent van de niet-coderende sequenties in het menselijk DNA zijn niets minder dan de genetische blauwdruk van buitenaardse levensvormen, volgens onderzoekers die 13 jaar aan het Human Genome Project hebben gewerkt. Het werd vroeger “junk-DNA” genoemd omdat onderzoekers niet konden achterhalen waar het voor was. Volgens wetenschappers wordt ons DNA nu als vreemd van oorsprong beschouwd.

Na analyse met de hulp van andere onderzoekers op verschillende gebieden, zoals wiskunde, scheikunde en programmeren, heeft Maxim A. Makukov van het Fesenkov Astrophysical Institute het erop gewaagd en gevraagd of wat wij “junk-DNA” noemen een buitenaardse code is die is gecreëerd door een ” buitenaardse” programmeur.

“Ons idee is dat een meer geëvolueerde buitenaardse cultuur nieuw leven voortbrengt en op tal van werelden plaatst”, aldus Kazachstaanse experts. “De aarde is er gewoon een van”, zegt de verteller. “Wat we in het menselijk DNA zien, is software die bestaat uit twee versies, een grote georganiseerde code en een eenvoudige of basiscode”, schrijven de onderzoekers.

Het wetenschappelijke team beweert dat het eerste stukje van onze DNA-code niet op aarde 0 is geschreven en dat dit onbetwistbaar is. Ten tweede, en misschien wel het belangrijkste, zijn genen alleen onvoldoende om evolutie/abrupte evolutie te verklaren; er moet iets anders aan de hand zijn.

“We moeten de waarheid omarmen dat al het leven op aarde vroeg of laat de genetische code heeft van onze buitenaardse neven,” zegt Makukov, “en dat evolutie niet is wat we denken dat het is.”

De vertakkingen van deze wetenschappelijke bevindingen ondersteunen beweringen van andere mensen en getuigen die beweren buitenaardse wezens met mensachtige kenmerken te hebben ontmoet. Mensachtige buitenaardse wezens hebben mogelijk genetisch materiaal geleverd dat essentieel is voor de menselijke evolutie.

Deze interpretatie leidt hen tot een vergezochte conclusie: de genetische code “lijkt al vele miljarden jaren geleden buiten het zonnestelsel te zijn uitgevonden”, aldus News. Ontdekking.

Deze term ondersteunt panspermia, de hypothese dat buitenaards leven op aarde is gezaaid. Als we veronderstellen dat dit een super-geplande Johnny Appleseed-campagne was, is het een nieuwe en gedurfde benadering van galactische verovering.

Menselijk DNA was gecodeerd met een buitenaards signaal voor een oude buitenaardse beschaving, volgens Kazachstaanse experts, die ze ‘biologische SETI’ noemen.

De wiskundige codering in het menselijk DNA tart de evolutie. In wezen zijn we levende, ademende dragers van een buitenaardse boodschap die kan worden gebruikt om buitenaards leven effectiever te vinden dan radiosignalen.

450b5b6b93bbb71ebca3122c69f6e731 AnGel-WinGs.nl

Volgens een artikel in het tijdschrift Icarus zou, als de code eenmaal is ingesteld, deze ongewijzigd blijven in kosmologische tijdschalen. Wetenschappers geloven inderdaad dat ons DNA de meest duurzame ‘structuur’ is die we kennen, dus we zouden het kunnen gebruiken om een ​​buitenaardse handtekening op een zeer betrouwbare en slimme manier op te slaan.

“Als de code eenmaal is vastgesteld, kan deze gedurende kosmologische perioden ongewijzigd blijven; het is de meest duurzame constructie die we kennen’, schrijven ze in het tijdschrift Icarus. Als gevolg hiervan biedt het een zeer betrouwbare opslag voor een intelligente handtekening. De nieuwe code met een handtekening blijft bevroren in de cel en zijn nakomelingen zodra het genoom op de juiste manier is gewijzigd, en kan het vervolgens door ruimte en tijd transporteren.

Wetenschappers geloven dat het menselijk DNA zo is gerangschikt dat het een “verzameling wiskundige patronen en ideografische symbolische taal” weergeeft. Wetenschappers geloven dat we miljarden jaren geleden “buiten de aarde” zijn geschapen op basis van deze bevindingen.

In de wetenschappelijke gemeenschap worden deze concepten of overtuigingen niet geaccepteerd. Desalniettemin hebben deze onderzoeken bevestigd wat sommige geleerden al tientallen jaren geloven: evolutie had niet kunnen plaatsvinden en onze soort omvat buitenaards leven. Klopt onze hele geschiedenis?

Als buitenaardse buitenaardse wezens het menselijk ras en het leven op aarde zouden hebben gesticht, zou de grote vraag zijn: “wie” of “wat” heeft deze buitenaardse soorten voortgebracht.