web analytics
11:11 Dubbele getallen
U.F.OPolitiek-EliteRH Negatief - Anunnaki - Elohim - Geloof

The Illuminati’s greatest enemy

A. C. Bhaktivedanta Swami Prabhupada , a humble and sincere man from India exposes the truth the Illuminati does not want you to know: that you are an eternal soul and not the human body. The markings on his head are sandalwood paste called ‘chandan’. a powdery substance derived from a tree. In ancient indian texts, it is said to have the property of cooling your head off, opening one’s pineal gland or the third eye. . When he calls the Sun and Moon planets this is because in Sanskrit they are called grahas-that which pulls gravity, so these celestial bodies are indeed grahas. Planet is just the limited English translation, Sanskrit being a more expressive and scientific language. Many believe this great saint was murdered by the Illuminati to prevent him from revealing spiritual truths and because he was a critic of the materialistic nihilism that is propagated by our Elite masters.

 

de Illuminati proberen Prabhupada en zijn transcendente leer te vernietigen, want hij is hun grootste vijand en de enige echte bedreiging voor hun Demoniac Nieuwe Wereld Orde.

Prabhupada werd door Krishna [God] gezonden naar deze wereld om alle mensen te onderwijzen in de wetenschap van het zelf en God realisatie. Hij is gekomen om de wens te vervullen en te voltooien het werk van alle voorgaande vertegenwoordigers, bedienden, en incarnaties van God, zoals Jezus, Mohammed en Boeddha etc.

Prabhupada’s verbazingwekkende wonder van de essentie van de oude Veda’s te vertalen naar de mensen van de wereld en dus het openbaren van de duidelijk pad naar ware spirituele bewustwording, vrij van alle religieuze dogma’s zal leiden tot de spirituele Wereld Orde van vrede, verlichting en gelijkheid voor iedereen op de planeet voor 10.000 jaar!

Prabhupada gezegd van de Illuminati:

“Het is evenwel een feit dat de grote sinister beweging is in onze samenleving [ISKCON].”
[Srila Prabhupada Brief aan: Hamsaduta 2 september 1970]

“Dus er kunnen proberen als dat En Here Jezus. Christus werd gedood. Dus ze kunnen mij ook doden.”
[Room Conversation 3 mei 1976, Honolulu]

Maar hij heeft ons verzekerd dat als volgt:

Daarom zijn onze beweging wordt gecontroleerd in de westerse landen dat dit een hersenspoeling beweging. Brainwash beweging, dat we het injecteren van een aantal ideeën door psychologie, mentale controle, en onze mensen die zij nemen om het, en het verspreidt zich als epidemie. Hoe om het te controleren? Daarom zijn ze nu actie ondernemen hoe dit Hare Krishna beweging te stoppen in Europa en Amerika. Ze proberen. Natuurlijk, we zijn niet bang voor deze poging. Ze zullen nooit succesvol zijn, wees gerust, want we duwen Krishna bewustzijn. Krishna werd geprobeerd om gedood te worden vanaf het begin van zijn leven. Dat is de aard van deze materiële wereld, “How to God te doden”, “God is dood.” Dit is hun poging. Dus uit het leven van Krishna kunnen we begrijpen dat er zoveel pogingen werden gedaan door de demonen en de raksasas om Krsna te doden, maar eigenlijk Krishna ze allemaal gedood. Dus als je oprecht bent, als je de principes te volgen en druk op deze Krishna-bewustzijn, niemand kan je vermoorden. U zult vooruit te gaan, wees gerust. We zijn niet van plan om te worden gedood. Dat ze waarnemen, dat deze beweging verspreidt zich als epidemie, en de jonge mannen van Europa en Amerika, zijn ze serieus te nemen. Professor Stillson Juda heeft al zijn conclusie dat, gezien “Deze beweging is niet van plan om te stoppen. Het zal gaan.” Dat is een feit. Krishna kan niet gedood worden, noch Zijn beweging kan niet worden gedood. Integendeel, degenen die proberen te doden, zullen ze worden gedood. Maar we moeten heel oprecht, ernstig zijn, volg dan de regulerende principe en de Hare Krishna mantra zoals u heeft geleerd. Volg dit principe moedig, en er is geen angst.

[Srila Prabhupada Lezing van Srimad-Bhagavatam 5.5.32, Vrndavana, 19 november 1976]

Dus laten we opzij zetten onze Illuminati indoctrinatie van religieuze dogma’s, Darwin aap brained evolutie, en de kwade ideologie van het communisme. Vanwege voltooien frustratie laten we beschutting van onpersoonlijke of nihilistische filosofie niet nemen. Liever laten we eens beschutting van Srila Prabhupada, een volledig God gerealiseerd heilige die ons kan verlichten over onze ware aard van de eeuwigheid, kennis en gelukzaligheid via onze persoonlijke relatie met Krishna [God].

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close

Een Adblocker gedecteerd

AngelWings.nl wordt mede mogelijk gemaakt door advertenties ♥Support ons door je ad blocker uit te schakelen♥