RH Negatief - Anunnaki - Elohim - GeloofBuitenaardsGeschiedenisMysterie

DNA en ons bewustzijn en buitenaardsen in de oudheid

Een van de belangrijkste principes van de ”oude astronautentheorie” is dat ooit buitenaardsen mogelijk het DNA van mensen en andere levensvormen hebben gemanipuleerd.

Talrijke oude gravures lijken het dubbele helix-motief van DNA te tonen, wat theoretici ertoe aanzet te speculeren: Wat als buitenaardse wezens mensen een evolutionaire kickstart zouden hebben geven? Misschien creëerden ze zelfs hybriden met hun eigen DNA?

(RH negatieve bloedgroepen)

Een ander idee is dat oude culturen op de hoogte waren van een derde oog in de hypofyse van de hersenen.

De symbolen van de dennenappelvormige klier lijken verbonden te zijn met buitenaardse wezens die een wijziging van de levensboom lijken uit te voeren.
Voor sommigen lijkt de boom symbolisch te zijn voor het DNA en de menselijke wervels.

poster - Google zoeken
De pijnappelklier en het derde oog
Meer onkenbare vragen rijzen. Hoe zijn het derde oog en het DNA verbonden? Hadden deze buitenaardsen geavanceerde kennis over hoe ze de DNA-structuur konden veranderen doordat zij een veel hoger bewustzijn hadden?

Toegegeven, het klinkt echt absurd natuurlijk. Maar sommige wetenschappers lijken vandaag echter tot vergelijkbare conclusies te komen.

Voordat we naar deze relatief nieuwe bevindingen kijken, bedenk dan dat er nog zeer weinig bekend is over  het DNA. Pas in 2018 ontdekten ze een geheel nieuwe bizarre verwarde vorm van DNA, een vier-strengige knoop van een genetische code genaamd het i-motief.

nueva forma de adn - Google zoeken

Donker DNA?
Rond dezelfde tijd publiceerden wetenschappers hun bevindingen over de  ‘donkere materie’ DNA, mysterieuze sequenties die vrijwel identiek waren bij alle gewervelde dieren, mensen, en van muizen tot kippen. Het Dark DNA wordt als essentieel voor het leven beschouwd, maar we weten nog niet hoe. We weten eigenlijk nog niet wat 98% van ons DNA doet, maar we ontdekken dat het toch geen ‘rommel’ is.

Seeker heeft Dark DNA hieronder besproken:

Zoals je kunt zien, weten wetenschappers nog steeds niet zo veel over onze genetische gnomen, laat staan ​​wat het bewustzijn creëert.

Tegelijkertijd lijken sommige onderzoeken aan te tonen dat intracellulaire, omgevings- en energetische invloeden DNA kunnen veranderen. Het veld van epigenetica kijkt, naar hoe andere factoren dan onze genetische code alleen, veranderen wie en wat we zijn.

Sommige onderzoekers suggereren dat we ons DNA kunnen veranderen door middel van intenties, gedachten en emoties. Het handhaven van positieve gedachten en het effectief overwinnen van stress kan helpen het emotionele welzijn te behouden en kan ook ons ​​DNA behouden.

Aan de andere kant heeft een onderzoek onder 11.500 vrouwen met een hoog risico op depressie in het VK vastgesteld dat mitochondriaal DNA en de lengte van telomeren waren veranderd.

Volgens Science Alert:

“De meest opvallende ontdekking was dat vrouwen die een stressgerelateerde depressie hadden – depressie die geassocieerd werd met een soort tegenspoed in de kindertijd zoals seksueel misbruik – meer mitochondriaal DNA (mtDNA) hadden dan hun leeftijdsgenoten. Mitochondria zijn de ‘krachtpatserorganellen’ die de energie voor de rest van de cel leveren, en een toename van mitochondriaal DNA leidde de onderzoekers ertoe te geloven dat de energiebehoeften van hun cellen waren veranderd als reactie op stress. ”

Deze veranderingen in de structuur van DNA lijken het verouderingsproces te bevorderen.

“Nadat ze hun resultaten hadden besproken, ontdekten de onderzoekers ook dat de vrouwen met stressgerelateerde depressie kortere telomeren hadden dan de gezonde vrouwen. Telomeren zijn de doppen aan het einde van onze chromosomen die van nature korter worden naarmate we ouder worden, en het team begon zich af te vragen of dit proces door stress was versneld. ”

Andere bevindingen suggereren dat meditatie en yoga telomeren kunnen helpen behouden.

Sommige onderzoekers gaan een grote stap verder en geloven dat ons DNA uiteindelijk verbonden is met ons hogere spirituele zelf. Op dit punt beginnen we overeen te komen met het denken van de ooit buitenaardsen hier, volgens oude astronautentheoretici.

Fantoom DNA?
In 1995, een Quantum-bioloog uit Rusland, voerde Vladimir Poponin een geestverruimende studie uit genaamd “The DNA Phantom Effect.”

Volgens medium.com:

“In een artikel dat in 1995 in de VS verscheen, beschreven ze een reeks experimenten die suggereerden dat menselijk DNA de fysieke wereld rechtstreeks beïnvloedt, door wat zij dachten wat een nieuw energieveld was dat de twee met elkaar verbond.”

Uit de studie bleek dat fotonen van licht zich anders schikten wanneer ze in aanwezigheid van levend DNA-materiaal aanwezig waren.

“Het DNA had duidelijk een directe invloed op de fotonen, alsof het ze vormde in regelmatige patronen door een onzichtbare kracht. Dit is belangrijk, want er is absoluut niets in de principes van de conventionele fysica dat dit effect mogelijk zou maken. Maar in deze gecontroleerde omgeving werd DNA – de stof die ons samenstelt – waargenomen en gedocumenteerd om een ​​direct effect te hebben op het kwantummateriaal waaruit onze wereld bestaat! “

In een ander experiment uit 1993 testte het leger hoe DNA-monsters van mensen zouden reageren op de emoties van menselijke donoren. Het DNA werd bekeken terwijl de dna donoren video’s in een andere kamer bekeken. De gevoelens van de personen hadden invloed op het DNA, ongeacht hoe ver de persoon van het eigen DNA-monster verwijderd was. Het lijkt een geval van kwantumverstrengeling te zijn.

“Toen de donor emotionele ‘pieken’ en ‘dips’ ervoer, vertoonden zijn cellen en DNA tegelijkertijd een krachtige elektrische respons. Hoewel afstanden gemeten in honderden meters de donor en hun dna monsters scheidden, deed het DNA alsof het nog steeds fysiek met zijn lichaam was verbonden.(!!!) De vraag is ‘Waarom?’ ”

Zelfs wanneer een persoon op 350 mijl afstand was, reageerde hun DNA-monster tegelijkertijd. Een onbekend veld van energie verbond de twee dus overduidelijk.

“Toen de donor een emotionele ervaring had, reageerde het DNA alsof het nog op een bepaalde manier verbonden was met het lichaam van de donor. Zoals Dr. Jeffrey Thompson, een collega van Cleve Backster, vanuit dit oogpunt zo welsprekend zegt: ‘Er is geen plaats waar iemands lichaam daadwerkelijk eindigt en geen plaats waar het begint.’ “

Een derde experiment uit 1995 van HeartMath suggereert ook dat mensen de vorm van DNA kunnen veranderen door hun emoties. Onderzoekers Glen Rein en Rollin McCraty ontdekten dat, afhankelijk van waar proefpersonen aan dachten, hun DNA zou veranderen.

“In de woorden van een van de onderzoekers:” Deze experimenten onthulden dat verschillende intenties verschillende effecten op het DNA-molecuul veroorzaakten, waardoor het wikkelde of ontspande. “Het is duidelijk dat de implicaties verder gaan dan wat in de traditionele wetenschappelijke theorie tot nu toe is toegestaan .”

Deze experimenten van jaren geleden suggereren:

-We kunnen onze DNA-structuur door gedachten veranderen.
-We zijn op een mysterieuze manier verbonden met ons DNA.
-Ons DNA verandert de trillingen van fotonen van licht om ons heen.

Deze ideeën klinken ongetwijfeld vreemd voor veel mensen, maar de realiteit is vaak vreemder dan fictie.

Volgens Scientific American:

“De theorie dat de buitenaardsen die ooit de aarde bezochten en bewoonden(Anunnaki) is gebaseerd op een logische denkfout genaamd argumentum ad ignorantiam , of ‘argument van onwetendheid’. De onlogische redenering gaat als volgt: als er geen bevredigende aardse verklaring is voor bijvoorbeeld de Nazca-lijnen van Peru, de Paaseilandstandbeelden of de Egyptische piramides, dan moet de theorie dat ze zijn gebouwd door buitenaardse wezens uit de ruimte, waar zijn. “

De waarheid is dat we geen bevredigende verklaring hebben, voor hoe mensen vandaag zijn geëvolueerd naar onze huidige vorm. We blijven allemaal zoeken naar antwoorden, maar de waarheid kan onverwachtser zijn dan iemand van ons zou kunnen geloven. We zullen het nooit te weten komen als we niet open staan ​​voor andere denkwijzen met onze geest, en misschien is dat de sleutel tot het ontsluiten van antwoorden diep verborgen in de oude code genaamd DNA.

Het lijkt erop dat onze gedachten een diepgaand effect hebben op ons lichaam en de wereld om ons heen.

Meer over Sumerische genetische manipulatie van de Anunnaki (buitenaardsen-Goden) hieronder: