web analytics
11:11 Dubbele getallen
GeschiedenisRH Negatief - Anunnaki - Elohim - Geloof

Was Heer Krishna werkelijk een incarnatie van God of behoorde hij tot een buitenaardse beschaving?

Was Heer Krishna werkelijk een incarnatie van God of behoorde hij tot een buitenaardse beschaving?

Krsna and Arjuna blow their conchshells

Gezien de timing en de omstandigheden waarin Heer Krishna werd geboren uit Devaki en Vasudeva, kwamen er oneindig veel vragen in beeld.

Devaki had een broer die heel veel van haar hield, en niet alleen onoverwinnelijk maar ook onsterfelijk wilde zijn.

Kort nadat hij zijn geliefde zus had uitgehuwelijkt, werd een voorspelling gedaan dat een kind van Devaki de dood van hem betekende. Uit angst voor de dood vermoordde Kansa zes van de kinderen van Devaki kort nadat ze waren geboren.
Maar vóór de geboorte van het 7e kind kwam de goddelijke kracht tussenbeide. Krishna werd geboren uit Devaki maar werd opgevoed door Yashoda.
Krishna werd niet door mensen geboren, want toen hij werd geboren, waren zowel Vasudeva als Devaki aan het andere uiteinde van de gevangenis , wat ertoe leidde dat hun huwelijk niet werd voltrokken.
Toen Heer Krishna werd geboren, was het ’s nachts pikdonker en deed zich een ongewone, onverklaarbare atmosferische turbulentie voor. Er waren hevige regenbuien en de rivieren waren buiten hun oevers getreden, er vond een stortbui plaats.
Wat betreft alle ongebruikelijke atmosferische turbulentie die mogelijk is opgetreden, kan dit te wijten zijn aan het binnendringen van een onbekend vliegend object in de atmosfeer van de aarde om een ​​machtig zaadje te planten, Krishna.

Omdat er een kolossaal aantal bewakers waren om Devaki en Vasudeva in de gaten te houden, gingen ze allemaal tegelijkertijd slapen, wat Vasudeva de kans bood om uit de gevangenis te ontsnappen.
Een kracht had ze allemaal in slaap gebracht, omdat Krishna op de verkeerde plaats moet zijn geland en het nodig zou zijn om naar een veiligere plaats te gaan.

(Hetzelfde verhaal als Mozes!)

Vasudeva deed Krishna in een mand en begon de Yamuna-rivier over te steken, hoewel de rivier nog steeds gezwollen was en overstroomde. Toen Krishna via de rivier werd meegenomen, sneed een onnatuurlijke kracht de rivier waarschijnlijk in tweeën en maakte een weg vrij voor Vasudeva  naar Gokul.
Om hem te beschermen tegen de donder, bliksem en zware regenval, zei de Purana dat Lord Shesh Naag, de slangengod, zijn hoektanden opende en het licht uit de ogen van Vasudeva leidde. Was dit een allegorie? Hing het ruimtevaartuig boven hen en bood het dekking tegen regen en straallicht voor Vasudeva om door de rivier te varen?

Heer Krishna en vele andere hindoegoden hebben een vreemde mix van blauwe en grijze kleuren, wat zeer ongebruikelijk en onverklaard is, wat opnieuw de vraag oproept of hij inderdaad een buitenaards wezen was? (Blauw bloed. Royal bloods. RH negatief bloed? Het zogeheten koninklijke bloed)

Hij had bovennatuurlijke krachten, toen Yashoda, zijn pleegmoeder, hem vroeg zijn mond (Mond of iets anders? Vertalingen)te openen terwijl hij modder at, liet hij haar een glimp van het hele universum in zijn mond zien, waarschijnlijk om aan te geven waar hij vandaan kwam.
Hij was zo krachtig (Wat was krachtig, machines die hij bezat?) dat hij met zijn pink bergen kon opheffen en de natuur kon beheersen. Dit zou de reden kunnen zijn waarom hij zijn krachten nooit in oorlogen gebruikte, omdat hij het als een strijd tussen ongelijkheid beschouwde.

Tijdens de Mahabharat-strijd heeft hij zijn dierbare vriend Arjuna mogelijk verteld over de plaats waar hij vandaan kwam.
Heer Krishna vertelde hem dat gewone ogen de echte manifestatie van hem niet kunnen zien. Alleen een goddelijk paar ogen kon het echte zijn  in hem zien. Dus gaf hij Arjuna een “Divya chaksusha of goddelijke ogen”, wat eigenlijk een telescoop kon zijn geweest (!) die Arjuna in staat stelde het hele universum te zien, de echte oorsprong plaats van Krishna.
Hoewel zijn geboorte veelomvattend is, is zijn einde niet erg  gedetailleerd. Of hij werd geraakt met een pijl, en waar werd hij begraven. Misschien was hij geprogrammeerd om ongeveer 120 jaar op aarde te lopen en vervolgens uit zichzelf te desintegreren, zonder sporen of fysiek bewijs achter te laten. (Ufo)
Zelfs de profetie, of stem uit de lucht, die Kamsa’s einde aankondigde, kwam waarschijnlijk van een voertuig dat voorafging aan het ruimtevaartuig dat een ‘kracht’ liet vallen die uiteindelijk opgroeide tot Krishna.
(Zelfde verhaal als Jezus, de onbevlekte ontvangenis!)

Dit zijn willekeurige gedachten en zijn niet bedoeld om de gevoelens van welke religie of persoon dan ook te schaden. Hij was inderdaad een opperste kracht, een incarnatie of een buitenaards wezen, dat blijft een mysterie.

Was Lord Krishna Really An Incarnation Of God Or Did He Belong To An Alien Civilisation?

Laat meer zien

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close

Een Adblocker gedecteerd

AngelWings.nl wordt mede mogelijk gemaakt door advertenties ♥Support ons door je ad blocker uit te schakelen♥