...

25 september 2021

Wetenschappers hebben de eerste succesvolle mens-dier hybriden gecreëerd

Sphinx probably a table support Roman 120-140 CE from Monte Cagnolo outside Lanuvium near Rome,  Italy Piece exhibited as part of “The Body Beautiful in Ancient Greece” assembled by The British Museum and Photographed at the Portland Art Museum in Portland, Oregon.
Wetenschappers creëren hybride mens-varken in het lab.
Wetenschappers hebben onthuld dat ze erin geslaagd zijn om een ​​hybride van mens en dier in het laboratorium te creëren. Ze zeiden dat het succes van het project bewijst dat de cellen van een mens kunnen worden geïntroduceerd in een niet-menselijk organisme en dat ze kunnen overleven en verder kunnen groeien in een gastheer dier, wat in dit geval een varken is.

22 mensen die elke dag sterven wachten op een orgaan op de orgaandonorlijst
Dit is een biomedische vooruitgang waar wetenschappers altijd van hebben gedroomd, maar tegelijkertijd wetenschappers in een dilemma pushen omdat ze hoopten een oplossing te kunnen vinden voor het tekort aan donororganen, dat nu op een kritiek niveau is. Wetenschappers zeiden dat elke tien minuten iemand op de nationale wachtlijst wordt geplaatst om een ​​orgaantransplantatie te ondergaan. Elke dag komen 22 mensen die op die lijst wachten te overlijden, omdat ze niet het orgaan hebben gekregen dat ze nodig hebben. Ze stelden de vraag: wat als mensen niet hoefden te vertrouwen op de dood van een ander en een donor, omdat aangepaste organen konden worden gekweekt in een gastheer dier.
Hoewel dit misschien vergezocht klinkt en iets uit een film, zijn wetenschappers nu een stap dichter bij het realiseren ervan.

Onderzoekers van het Salk Institute hebben gezegd dat ze een chimera hebben gemaakt:

een organisme dat cellen kan bevatten die afkomstig zijn van twee verschillende soorten.

Chimera Research komt niet in aanmerking voor financiering in de VS.

In het verleden is dit iets dat buiten het bereik van de wetenschappers ligt. Op dit moment komen experimenten zoals deze niet in aanmerking voor financiering in de VS. Tot nu toe hebben Salk en de rest van het team moeten vertrouwen op particuliere donaties. Een andere factor die de schepping van organismen, die deels dierlijk en deels menselijk is, bemoeilijkt, is de mening van het publiek.
Jun Wu, de hoofdonderzoeksauteur van het Salk Institute, is van mening dat mensen er van uit een ander perspectief naar moeten kijken en wijzen op mythische verhalen, waarvan hij zei dat het menselijke hybriden waren die mensen engelen noemen. Hij ging verder met te zeggen dat oude beschavingen altijd chimera’s met God verbonden. De voorouders geloofden dat een hersenschim over een mens waakt en hij wees erop dat dit is waar de wetenschappers op hopen met de mens-dier hybride in de toekomst.

Centaur from Vulci, Nenfro, 550 BCE
Twee verschillende manieren om een ​​chimera te maken

Kortom, er zijn twee verschillende manieren om een dna mengsel te maken. De eerste manier is gebaseerd op het introduceren van organen van het ene dier naar het andere en dit is het meest risicovolle vanwege het feit dat het immuunsysteem van de gastheer het orgaan kan afwijzen. De andere manier gaat terug op een embryonaal niveau wanneer een van de cellen van een dier wordt geïntroduceerd in het embryo van de ander en ze vervolgens fuseren en uitgroeien tot de hybride. Hoewel dit misschien raar klinkt, is het toch een manier om uiteindelijk enkele van de meest raadselachtige biologische problemen met organen die in het laboratorium worden geteeld, op te lossen.
Toen stamcellen voor het eerst door wetenschappers werden ontdekt, leek het alsof ze een wetenschappelijke belofte bevatten die oneindig was. Maar de cellen overtuigen om te groeien naar de organen en weefsels die juist waren, was een andere zaak en zeer moeilijk te bereiken. De cellen moeten kunnen overleven in Petrischalen en de wetenschappers gebruikten wat ze “steigers” noemden om te proberen ervoor te zorgen dat de organen in de juiste vormen zouden groeien. Patiënten zouden ook procedures moeten ondergaan die niet alleen invasief maar ook pijnlijk waren om de weefsels te oogsten die nodig waren om het proces te starten.

Lees ook:   The Pyramids & Sphinx Were Submerged Underwater in Ancient Times

Het creëren van een mens-dierchimera heeft 40 jaar geduurd

Juan Carlos Izpisua Belmonte, een professor aan het Gene Expression Laboratory van het Salk Institute, zei dat het idee om een ​​gastheerembryo te gebruiken zodat organen kunnen worden gekweekt aanvankelijk iets eenvoudig leek. Dit bleek in feite niet zo te zijn en het kostte Belmonte en zijn team meer dan veertig jaar om uit te zoeken hoe een mens-dier vermenging te krijgen.
Wetenschappers hadden al een manier gevonden om een ​​muis te nemen en alvleesklierweefsel van een rat te laten groeien in de muis. Ze onthulden dat de pancreas was gebruikt om diabetes succesvol te behandelen, omdat delen van de organen waren getransplanteerd naar muizen die ziek waren. Dit is een concept dat een stap verder werd gezet door de onderzoekers van de Salk-groep en ze maakten gebruik van CRISPR, het hulpmiddel voor het bewerken van genoom, om in de blastocysten van de muis te komen. Ze hebben vervolgens de genen verwijderd die behoren tot de muizen die bepaalde organen moeten laten groeien. De wetenschappers introduceerden vervolgens de stamcellen van ratten die in staat zouden zijn om de organen te produceren en ontdekten dat de cellen floreerden. De resulterende muizen leefden om volwassen muizen te worden en sommige van hen groeiden chimere galblaas die ratten- en muizencellen waren, ondanks het feit dat ratten dat orgaan niet hebben.
De onderzoekers haalden vervolgens de stamcellen uit de ratten en ze werden geïnjecteerd in de blastocysten van varkens, maar het faalde omdat varkens en ratten een heel verschillende draagtijd hebben. Varkens hebben daarentegen een sterke gelijkenis met de mens (er is onderzocht ooit dat een varken een hybride van de mens zou zijn, reden voor de mens om nooit varkensvlees te eten, vandaar dat dit verboden werd in bepaalde geloven! In feite als je varkensvlees eet dan eet je een deel mensenvlees en komt dat overeen met kanibalisme!)
en hun organen lijken veel op die van mensen. De taak was nog steeds niet eenvoudig, omdat wetenschappers de timing perfect moesten krijgen wanneer ze de cellen van de mens bij de varkens introduceerden, zodat ze ze niet doodden.

World mythology is full of weird and wonderful creatures, monsters formed from bizarre mixes of animal parts or simply hideous beings that torment the best-laid plans of gods, heroes and humanity. Typically used to represent the disorder of strange foreign kingdoms like the centaurs or the downright mysterious like the sphinxes, they can often be defeated by wit, intelligence and reason. Not all monsters were bad, though, and some regularly help both gods and people like Vishnu's vehicle Garuda.

Chimeric Embryos hebben 1 op 100.000 menselijke cellen
Ju Wu zei dat ze tijdens het experimenteel proces drie soorten cellen van mensen hadden geprobeerd. Uiteindelijk vonden ze dat naïeve pluripotente cellen niet zo lang mee zouden gaan als degenen met meer ontwikkeling. De embryo’s overleefden toen ze de menselijke cellen injecteerden die precies in de embryo’s van het varken zaten. Deze werden vervolgens in de volwassen varkens gedaan, die werden overgelaten om ze ongeveer vier weken te dragen voordat ze werden verwijderd en vervolgens werden geanalyseerd. 186 chirale embryo’s in een laat stadium overleefden en elk van hen had ongeveer 1 op de 100.000 cellen van de mens.

Wetenschappers proberen nu uit te werken als het aantal menselijke cellen kan worden verhoogd omdat het aantal nu laag is. Men denkt dat het nog vele jaren kan duren voordat menselijke organen die functioneren zullen worden gezien, maar het werk is beschreven als een doorbraak.

Bron: www.cell.com /

2017
Edgar Cayce vertelde ook over een tijd lang geleden in de tijd van Atlantis en waarschijnlijk ook over de Anunnaki, dat ze in die tijd ook al speelden met dna vermengingen van mens en dier. Dat resulteerde in die tijd dus in o.a. een centaur, een half paard half mens.
Ook zou de Anunnaki zichzelf vermengd hebben met het toen op aarde levende menselijke ras, en hierdoor slimmere mensen gecreerd te hebben die zij dingen konden leren etc.
Zie hiervoor de categorie RH Negatief.

Deel & let's open the minds!