Wetenschap & OntwikkelingMysterie

Menselijke emotie geeft lichamelijk vorm aan de realiteit

Nieuw onderzoek schokt de  Wetenschappers: Menselijke emotie geeft lichamelijk vorm aan de realiteit

Drie verschillende onderzoeken, uitgevoerd door verschillende teams van wetenschappers, bewezen iets heel bijzonders. Maar toen een nieuw onderzoek deze 3 ontdekkingen verbond met elkaar, werd er iets schokkends ontdekt.

Emotions Physically Shape Reality e1543095919898 AnGel-WinGs.nl

De menselijke emotie vormt letterlijk de wereld om ons heen. Niet alleen onze perceptie van de wereld, maar de werkelijkheid zelf.

Emoties geven Fysisch Vorm aan de Werkelijkheid

In het eerste experiment werd menselijk DNA, geïsoleerd in een afgesloten kamer, naast de kamer van de proefpersoon geplaatst. Wetenschappers gaven de proefpersoon emotionele stimulans en fascinerend genoeg beïnvloedden de emoties hun DNA in de andere kamer.

In aanwezigheid van negatieve emoties trok het DNA aan. In de aanwezigheid van positieve emoties ontspanden de spoelen van het DNA.

De wetenschappers concludeerden dat ‘menselijke emotie effecten teweegbrengt die de conventionele natuurwetten tarten’.

Emoties hebben dus effect op de realiteit

In het tweede, vergelijkbare maar niet-gerelateerde experiment, hebben verschillende groepen wetenschappers Leukocyten (witte bloedcellen) uit donoren gehaald en in kamers naast hen  geplaatst, zodat ze elektrische veranderingen konden meten.

In dit experiment werd de proefpersoon in één kamer geplaatst en onderworpen aan “emotionele stimulatie” bestaande uit videoclips, die bij de proefpersoon verschillende emoties opwekten.

Het DNA werd in een andere kamer in hetzelfde gebouw geplaatst. Zowel de proefpersoon als zijn DNA werden gevolgd en terwijl de donor emotionele pieken of dalen vertoonde (gemeten door elektrische reacties), vertoonde het DNA op identieke tijdstippen dezelfde identieke reacties. (moet je nagaan wat een donororgaan gaat doen?!)

DNA reageert op onze emoties

Scientists Make A Claim That Human Emotion Defy The Conventional Laws Of Physics And Reality AnGel-WinGs.nl

Er was geen vertragingstijd, geen verzendtijd. Het DNA piekt en daalt  PRECIES gelijktijdig GECOMBINEERD met de pieken en dalen van de proefpersoon op dezelfde tijd.

De wetenschappers wilden zien hoe ver weg ze de donor van zijn DNA konden scheiden en toch dit effect konden krijgen. Ze stopten met testen nadat ze het DNA en de donor van elkaar hadden gescheiden door 50 mijl en toch nog HETZELFDE resultaat had. Geen vertragingstijd; geen verzendtijd.

Het DNA en de donor hadden dezelfde identieke response in de tijd. De conclusie was dat de donor en het DNA buiten ruimte en tijd met elkaar kunnen communiceren.
In feite stel je hebt buitenaards DNA…of voorouder DNA, collectief geheugen zegt men ook wel eens…

Het derde experiment bewees iets behoorlijk schokkends!

Wetenschappers observeerden het effect van DNA op onze fysieke wereld.

Lichtfotonen, die de wereld om ons heen vormen, werden waargenomen in een vacuüm. Hun natuurlijke locaties waren volledig willekeurig.

Menselijk DNA werd vervolgens in het vacuüm ingebracht. Schokkend genoeg waren de fotonen niet langer willekeurig. Ze volgden precies de geometrie van het DNA.

Wetenschappers die dit bestudeerden, beschreven de fotonen die zich “verrassend en contra-intuïtief” gedragen. Ze zeiden verder: “We worden gedwongen de mogelijkheid van een nieuw energieveld te aanvaarden!”

Ze concludeerden dat menselijk DNA letterlijk het gedrag van lichtfotonen vormt die de wereld om ons heen vormen!

Dus toen een nieuw onderzoek werd gedaan en al deze drie wetenschappelijke claims met elkaar in verband werden gebracht, waren de wetenschappers uiterst geschokt.

Ze kwamen tot het verbluffende besef dat als onze emoties ons DNA beïnvloeden en ons DNA de wereld om ons heen vormt, onze emoties fysiek de wereld om ons heen veranderen.

Menselijke emotie geeft lichamelijk vorm aan de realiteit

En niet alleen dat, we zijn verbonden met ons DNA voorbij ruimte en tijd.

We creëren onze realiteit door er met onze gevoelens voor te kiezen.

De wetenschap heeft al behoorlijk MINDBLOWING feiten bewezen over het universum waarin we leven. Het enige dat we moeten doen is de punten verbinden.

Besef hierbij wat haat veroorzaakt in de wereld.
Angst en stress, onrecht, martelingen, wreedheden, leugens, bedrog, daarom wees vol vrede, denk aan mooie dingen, kijk minder nieuws, alleen positief nieuws, leuke mooie dingen.
Denk niet aan oorlogen, gevaren, probeer alles beter te denken dan het nu is… met zijn allen.