Bizar & HumorWetenschap & Ontwikkeling

Elke keer dat een vrouw seks heeft met een man, behoudt ze zijn DNA in haar hersenen

8234c5d437364e093c26fbf3885bd2e1 AnGel-WinGs.nlNieuw onderzoek van de Seattle University en het Fred Hutchinson Cancer Research Center heeft per ongeluk onthuld dat een deel van het DNA van elke man met wie een vrouw seks heeft, voor altijd bij haar blijft, in haar hersenen. omg AnGel-WinGs.nl

De studie was oorspronkelijk bedoeld om vast te stellen of vrouwen die zwanger worden van een zoon uiteindelijk vatbaarder worden voor het ontwikkelen van bepaalde neurologische aandoeningen die veel voorkomen bij mannen. Het bracht uiteindelijk nog grotere mysteries aan het licht over de innerlijke werking van het vrouwelijke brein.

Het blijkt dat het neurologische systeem van een vrouw vaak ‘mannelijk microchimerisme’ herbergt, wat betekent dat haar hersenen mannelijk DNA absorberen dat bij haar blijft wanneer ze zich voortplant. Met hoe meer mannen een vrouw slaapt, hoe meer mannelijk DNA een deel van haar wordt. (Aha… dus de mannelijkste vrouwen hebben teveel seks met verschillende mannen gehad???)

De studie legt uit dat 63 procent van de geteste vrouwen (37 van de 59) mannelijk microchimerisme in de hersenen bleek te hebben – en in meerdere delen van de hersenen. Dit betekent dat mannelijk DNA nu een onderdeel is van de neurologische systemen van die vrouwen.biggrin AnGel-WinGs.nl

186adba6684caa7ca36c9684e6295d16 AnGel-WinGs.nl

Om politiek correct te blijven, concludeert de studie dat het mannelijke DNA afkomstig moet zijn van een mannelijke zwangerschap. De realiteit is echter dat zelfs vrouwen die nooit zwanger zijn geweest, maar met veel mannen hebben geslapen, hetzelfde mannelijke microchimerisme hebben als vrouwen die moeders zijn van jongens.wmpl mail AnGel-WinGs.nl

Hoe ze ook probeerden de waarheid te verbergen, onderzoekers die dapper genoeg waren om dit fenomeen verder te ontrafelen, hebben geconcludeerd dat seksueel actieve vrouwen in feite mannelijk DNA opnemen elke keer dat ze zich inlaten, ongeacht of ze zwanger worden of niet of een kind baren.

“Naast bekende zwangerschappen zijn andere mogelijke bronnen van microchimerie bij mannen onder meer niet-herkende spontane abortus, verdwenen mannelijke tweeling, (Vanishing twin)  een oudere broer die door de moederlijke bloedsomloop is overgebracht, of SEKSUELE GEMEENSCHAP”, legt een rapport uit.

“Mannelijke microchimerie kwam significant vaker voor en de niveaus waren hoger bij vrouwen met geïnduceerde abortus dan bij vrouwen met een andere zwangerschapsgeschiedenis. Verdere studies zijn nodig om de specifieke oorsprong van mannelijk microchimerisme bij vrouwen te bepalen.”

f725a91f942ac6452f536f395f4e2660 AnGel-WinGs.nl

Er zijn veel onbekende mysteries aan geslachtsgemeenschap, daarom was het bedoeld om heilig te blijven
Sommige van de gesuggereerde oorzaken van mannelijk microchimerisme lijken onwaarschijnlijk de bevindingen van de onderzoekers te verklaren, omdat ze niet vaak genoeg voorkomen. Het is ook niet bepaald gebruikelijk dat een mannelijke tweeling ‘verdwijnt’ of dat een oudere broer DNA overdraagt ​​via de maternale circulatie.

Nee, de enige logische conclusie is dat de simpele handeling van seks, ongeacht de uitkomst, voldoende is om mannelijk DNA over te dragen naar het brein van een vrouw, waar het permanent blijft en een deel wordt van haar eigen genetische samenstelling.

“Dit heeft zeer belangrijke gevolgen voor vrouwen” , meldt Newspunch . “Elk mannetje van wie je spermatazoa opneemt, wordt voor het leven een levend deel van je. De vrouwen bij wie autopsie werd uitgevoerd, waren bejaarden. Sommigen droegen al meer dan 50 jaar het levende mannelijke DNA in zich.”

ed83ee00a586813d02cb19c4dd64e3c7 AnGel-WinGs.nl

“ Sperma leeft. Het zijn levende cellen. Wanneer het in je wordt geïnjecteerd, zwemt en zwemt het totdat het halsoverkop tegen een muur botst, en dan hecht het zich en graaft het in je vlees (OMG the horror!!!!!!!!!). Als het in je mond zit, zwemt het en klimt het in je neusholtes, binnenoor en achter je ogen. wmpl sad AnGel-WinGs.nl (Holy Moly!?) Dan graaft het zich in. Het komt in je bloedbaan en verzamelt zich in je hersenen en ruggengraat.’ -Het lijken wel bacterieen die krioelend zich een weg banen door het lichaam? –

Vrouwen die zichzelf sparen voor het huwelijk en die alleen seks hebben met één man, worden verbonden met die ene man en alleen met hem. Vrouwen die promiscue seks hebben, weten we nu, veranderen hun lichaam op manieren die nu pas beginnen te worden begrepen.
(Zo zie je dat ze in vroeger eeuwen enzo beter wisten hoe of wat en dat maagd blijven tot het huwelijk dus echt wel een reden had…!!!)

Meer interessant wetenschappelijk nieuws zoals dit is te vinden op Brain.news .

Bronnen voor dit artikel zijn onder meer:

Newspunch.com

PLoS.org

NaturalNews.com

Nou gezellig toch, je bent nooit meer alleen ofzoiets 🙂
Eigenlijk moet je hele vrouwelijke mannen kiezen dan en hele slimme!
FF naar een PRIDE day een mannetje versieren met een eenhoorns…ijshoorns
lol…

De zoekfunctie bovenin zorgt ervoor dat als je dit intikt:

microchimerisme

je nog meer informatie krijgt…Sterkte!