Gezondheid & UiterlijkMaatschappij & PsychePolitiek-Elite

Zika-uitbraak gelinkt aan genetisch gemanipuleerde mug

Zika-uitbraak gelinkt aan genetisch gemanipuleerde mug | Desastreuze onbedoelde gevolgen bedreigen het leven in Zuid- en Noord-Amerika

MOSQUITO YARD SPRAY Big bottle Blue cheap mouthwash 3 cups of Epsom salt, 3 stale 12 oz cheap beer mix those three ingredients together until salt is dissolved... Spray anywhere you sit outside , around pools , will not harm plants or flowers... Mosquitoes gone from that area for apprx. 80 days.. I spray my deck all around my sitting areas twice a summer.. Go out and sit in underwear all time at nite and never get bit .. They leave that area you spray and will not come back.. Been using th:

(mijn idee idem in eerste instantie, zo zie je wat een genetische manipulatie kan veroorzaken en hoe gevaarlijk dat is!
O.a. als een Monsanto zaden mag regelen over de hele wereld en het alleenrecht wil hier over en hierbij de zaden dus idem genetisch manipuleert wat zijn de gevolgen voor de mensen op aarde, danwel de diersoorten, dit is levensgevaarlijk nml…en ook gestoord!
Niet rommelen met de natuur, heel simpel! Je eet die zaden op als groenten op je bord of als je dagelijkse brood! Besef wel hoe gevaarlijk dit is!
En ja ik denk zeker dat de nieuwe mug hiermee te maken heeft! Jezus…. )

(NaturalNews | vertaling voor Earth Matter door Joke Lochmans) Mensen die sceptisch zijn over genetisch gemanipuleerde organismen, zoals ikzelf, waarschuwen al jaren voor de onbedoelde consequenties van genetische vervuiling. Zelfs wanneer genetisch gemanipuleerde dieren of gewassen met de beste bedoelingen in het milieu geïntroduceerd worden, kan dit een ravage aanrichten in het ecosysteem en de menselijke samenleving op een wijze die gewoon niet voorzien kan worden door zelfs de meest goedbedoelende wetenschappers.

Ik heb hier in het bijzonder tegen gewaarschuwd in 2012, toen ik een top 12 samenstelde van bedreigingen voor de mensheid die voortkomen uit uit de hand gelopen wetenschap. In die infographic stelde ik als ‘niveau vier-bedreiging’ de ‘zelfreplicerende vervuiling’, waarbij ik genetisch gemanipuleerde organismen de vector noemde voor dergelijke bedreigingen voor de mensheid. Sindsdien hebben vele topwetenschappers zoals Stephen Hawking en Elon Musk de waarschuwingen van mijn lijst herhaald, inclusief de dreiging die uitgaat van kunstmatige intelligentie.

Mogelijk zien we nu de eerste golf van de enorme vernietiging die aangericht kan worden door zelfreplicerende genetisch gemanipuleerde organismen. Het zikavirus, dat nu wild om zich heen grijpt, lijkt veroorzaakt te zijn door het uitzetten in de natuur van genetisch gemanipuleerde muggen waarvan wetenschappers hoopten dat ze het aantal malariagevallen drastisch omlaag zouden brengen.

‘De uitbraak van het zikavirus die op dit moment Zuid- en Noord-Amerika in zijn greep houdt, kan zijn oorsprong vinden in het uitzetten van genetisch gemanipuleerde muggen in 2012’, schrijft The Mirror. ‘De insecten werden gemanipuleerd door experts in biotechnologie om de verspreiding van knokkelkoorts en andere ziekten tegen te gaan en werden in 2012 in Brazilië vrijgelaten. De muggenondersoort Aedes Aegypti, die drager is van zowel het zikavirus als knokkelkoorts was de soort die met genetisch gemanipuleerde muggen bestreden zou moeten worden’.

GM Mosquitoes, an Effort to Wipe-Out Malaria:

Maar er ging iets ernstig mis.
Zoals beschreven in een fantastisch artikel op AntiMedia.org hebben de gentechnologen die leiding gaven aan dit enorme openluchtexperiment met mensen en muggen zich niet gerealiseerd wat de impact kan zijn op het milieu van het gebruik op grote schaal van antibiotica bij de voeding van landbouwdieren.

AntiMedia meldt:
Alleen de mannelijke Aedesmuggen hadden moeten worden vrijgelaten, omdat zij het zijn die paren met hun vrouwelijke, ongemanipuleerde, soortgenoten. Als er eenmaal nakomelingen zijn, was het de bedoeling dat het gemanipuleerde, wetenschappelijke aspect ‘actief zou worden’ en dat had de larven moeten doden voordat zij op hun beurt in staat zouden zijn om zich voort te planten – als tijdens hun groeifase tenminste het antibiotica tetracycline niet aanwezig is.

Volgens een openbaar document van de Trade and Agriculture Directorate Committee for Agriculture uit februari 2015 is Brazilie het op twee na belangrijkste land op het gebied van ‘wereldwijd gebruik van antimicrobiele middelen in het voer van dieren die bestemd zijn voor menselijke consumptie’, wat wil zeggen dat Brazilië wereldwijd de derde gebruiker is van tetracycline in veevoer.

Bill Gates funds the creation of genetically modified mosquitoes, bought 500,000 shares of Monsanto, and funds experimental vaccine nanotechnology.:

Een studie gedaan door de American Society of Agronomy verklaart: ‘Naar schatting 75% van de antibiotica wordt niet door het dier opgenomen en wordt met de mest uitgescheiden’. Een van de antibiotica (of antimicobiele middelen) die specifiek in het rapport genoemd wordt, omdat het zeer langdurig in het milieu aanwezig blijft, is tetracycline. De aanwezigheid van antibiotica leidt er toe dat de muggen die dood hadden moeten gaan, overleven en zich voortplanten. Dezelfde genetisch gemanipuleerde muggen kunnen vervolgens de mens bijten en het zikavirus overbrengen dat nu zulke verschrikkelijke mutaties veroorzaakt bij de aanleg van de hersenen en het hoofd van kinderen.

Nieuwe epidemie, dat ecosystemen verandert, door ondoordachte genetische manipulatie
Tot nu toe (1 februari 2016) zijn er in Brazilie in vier maanden tijd minstens 4.000 baby’s geboren met microcefalie, en de verspreiding van het virus gaat razendsnel. Naarmate er meer berichten opduiken, raken de media in paniek, waaronder de CDC in de VS en de Amerikaanse regering en er wordt met klem gevraagd om een vaccin.

Het is zeer verontrustend dat dezelfde wetenschappers die aandrongen op het uitzetten van de genetisch gemanipuleerde muggen die de oorzaak van de huidige problemen zijn, nu ook oproepen tot het uitzetten van nog meer gemanipuleerde muggen, waarvan zij beweren dat die het probleem gaan oplossen. Maar de incompetentie en corruptie van de regering en de wetenschap is nog nooit zo duidelijk geweest: Er is geen enkele test gedaan met de GMO-muggen waarbij tetracycline werd gebruikt of een van de andere antibiotica die alomtegenwoordig zijn in het milieu omdat ze op grote schaal gebruikt worden in de bio-industrie.

Moeder Natuur luistert niet naar gevaarlijke biotechnologie
Net als gebeurt met genetisch gemanipuleerde gewassen, worden de gemanipuleerde muggen in het wild uitgezet door arrogante, incompetente wetenschappers die ervan uitgaan dat Moeder Natuur zal doen wat zij willen. Maar het blijkt dat Moeder Natuur geen orders aanneemt van biotechnologiebedrijven, en het leven vindt zijn weg op manieren waar de wetenschappers nooit bij hebben stilgestaan.

We’ve seen genetically modified mosquitoes, genetically modified plants, and genetically modified cows, but could we soon be dealing with our own genetic alterations – genetically modified humans? New Gene-Altering Drug Paves Way for Mass Modification : https://www.wakingtimes.com/2012/11/05/genetically-modified-humans-new-gene-altering-drug-paves-way-for-mass-modification/:

Dit is de reden waarom genetisch gemanipuleerde organismen zo’n grote bedreiging vormen voor de menselijke beschaving en het is de reden dat media die het weinig liefde voor het leven lijken te hebben, zoals Forbes.com en Wikipedia, zo gevaarlijk zijn aangezien zij propaganda spuien voor de biotechnologische industrie. Hiertoe worden ze gepusht door betaalde lui zoals Henry Miller, Jon Entine, Keith Kloor en Kevin Folta. Kijk maar eens naar de complete ledenlijst van de zogenaamde ´Monsanto Mafia´ op Monsantomafia.com, waarop ook betaalde journalisten als Amy Harmon en Tamar Haspel staan.

Zij die waarschuwen worden ‘anti-wetenschappelijk’ genoemd
Ikzelf en velen met mij hebben de wereld hiervoor gewaarschuwd en als dank hiervoor zijn we boosaardig en veelvuldig met de dood bedreigd, belasterd, zwartgemaakt, en weggezet als ‘anti-wetenschap’. Maar nu begint de wereld toch te zien waarom wij gelijk hadden. ze hebben voor dit scenario gewaarschuwd, wetende dat Moeder Natuur zich niet houdt aan de wensen van op winst beluste bedrijven en hun domme experimenten met het ecosysteem. Het zikavirus is waarschijnlijk pas het begin.

GMO’s en de chemicaliën die vrijkomen vernietigen decimeren op dit moment de bijenpopulaties en vernietigen de microbiologie van de bodem, ze vervuilen rivieren en oceanen en besmetten de voedselvoorraad met het kankerverwekkende herbicide glyfosaat, een stof die al bij een concentratie van een paar deeltjes per biljoen kanker kan veroorzaken. Twee jaar geleden heeft de EPA de toegestane limiet voor glyfosaat in landbouwgewassen stilletjes verhoogd, waarmee ze het publiek bedriegen en gehoorzamen aan de wil van Monsanto en andere biotechnologiebedrijven. Het gevolg is dat het eten van kankerverwekkend gif nu als ‘veilig’ wordt beschouwd door de EPA, dezelfde incompetente en corrupte regelgevende overheidsinstantie die bewust kinderen in Flint in de staat Michigan water liet drinken dat met lood verontreinigd was, maand na maand, zonder het publiek te waarschuwen.

GMO’s en de regelgevende instanties: een nieuwe oorlog tegen de mensheid
We moeten ons nu realiseren dat de GMO-industrie en de regelgevende overheidsinstanties die zij gevangen houden (in de VS zijn dat bijvoorbeeld EPA, de USDA en de FDA) actief bezig zijn met een oorlog tegen de mensheid. Het is geen toeval dat Bill Gates, die zich regelmatig uitspreekt voor verkleining van de wereldbevolking, nu ook betrokken is bij hetzelfde soort genetisch gemanipuleerde muggen die nu in verband gebracht worden met de zikapandemie.

Wanneer globalisten de verschillende manieren overwegen waarop zij zes miljard mensen kunnen doden en ‘de planeet kunnen redden van overbevolking’, zijn muggen en gemanipuleerde virussen voor de hand liggende vectoren om dat doel te bereiken. In dit artikel kun je lezen over het zoveelste voorbeeld van hoe ‘wetenschappers’ verheugd zijn over het idee om virussen en overdrachtsmethodes via de lucht (via muggen of op een andere manier) om genocide te plegen op de mensheid. Dit is wat zij het liefst zouden willen doen in hun oorlog tegen het probleem van de overbevolking, waarvan zei denken dat het de wereld zal vernietigen als zij het aantal mensen op aarde niet drastisch omlaag brengen. In andere woorden: het zikavirus is misschien wel helemaal geen ongeluk.

Als je deze wetenschappers toch nog het voordeel van de twijfel wilt geven, dan zou je kunnen zeggen dat zij goede bedoelingen hadden, maar zich niet bewust waren van de risico’s van waar ze mee bezig waren. Maar een meer pessimistische analyse van hun werk kan redelijkerwijs leiden tot de conclusie dat ze een biologisch wapen aan het testen zijn dat gericht is tegen de mensheid. Alleen de tijd zal leren welke interpretatie juist is.

Wat de uitkomst ook is, je moet je goed realiseren dat de huidige biotechnologische wetenschap bijzonder dom bezig is, en de daden van deze bedrijven vormen een enorm risico voor de toekomst van de mens. Het lijkt erop dat we nu getuige zijn van wat het werkelijk kost om op een arrogante manier voor god te spelen.

Monsanto claims that GMOs and their weedkiller Roundup are perfectly safe. So why are they fighting GMO labeling in the U.S.? As the manufacturer of Agent Orange, DDT, PCPs and dioxin, Monsanto’s toxic legacy of harm to the environment and human health is without parallel. https://action.fooddemocracynow.org/sign/take_the_Monsanto_stock_plunge/:

{Lees hier meer artikelen over het Zika-virus}

Gebruikte bronnen in dit artikel:

Bron:NaturalNews.com| Mike Adams, de health ranger