...
Wetenschap

China maakt moderne apen met menselijke genen

In feite doen zij wat de Anunnaki lang geleden deden met ons!

Frappant wel.

Wetenschappers in China hebben een nieuw type aap gemaakt door macaque-embryo’s genetisch te bewerken, om meer op ons te lijken. In een poging om erachter te komen wat het is dat de mensen  zo uniek intelligent maken onder primaten, introduceerden onderzoekers exemplaren van het menselijk gen “microcephalin” in de embryo’s van 11 makaakapen om te zien of het hen slimmer zou maken. Zes van die apen stierven, maar de resterende vijf exemplaren werden onderworpen aan een reeks geheugentests en MRI-hersenscans om hun intellectuele inzicht te peilen. De vorige maand gepubliceerde studie beweert “de eerste poging te zijn om de genetische basis van de oorsprong van het menselijke brein experimenteel te onderzoeken met behulp van een transgeen apenmodel.”

De apen presteerden ook beter op korte-termijn geheugentaken en vertoonden kortere reactietijden dan hun wilde leeftijdsgenoten

Lees ook:   De Japanners ontdekken met reagens hoe je het vlees doorzichtig maakt.