web analytics
11:11 Dubbele getallen
ParanormaalPolitiek-Elite

Jezus in de lucht veroorzaakt paniek in Argentinïe

De verschijning van een Jezus figuur in de lucht veroorzaakt paniek in Argentinië

*Project blue beam waarschijnlijk*

De verschijning van een Jezus figuur in de lucht veroorzaakt paniek in Argentinië

De meeste mensen, als ze denken aan het woord apocalyps, roepen beelden op van chaos en vernietiging. Maar experts  zeggen dat dit te wijten is aan een verkeerde interpretatie van de werkelijke betekenis. Het woord “Apocalyps” komt van het Griekse woord “apocalups” wat betekent “onthullen, onthullen of de sluier oplichten “.  Als we deze definitie ten goede nemen, dan zien we dat het perfect samenvalt met het volgende vers dat het volgende zegt: “De openbaring van Jezus Christus, die God hem gaf, om aan zijn dienaren de dingen te openbaren die spoedig moeten gebeuren; en hij verkondigde het door het door zijn engel naar zijn dienaar Johannes te sturen: ” Openbaring 1: 1, de openbaring van Jezus Christus. (verschijning van een Jezus)

(N.a.v de categorie RH negatief en Anunnaki, weten we inmiddels wat ermee bedoeld wordt!)

Het boek ‘Apocalyps’ heeft dus te maken met de openbaring van Jezus Christus. (Wie zegt dat die niet al heeft plaatsgevonden heel lang geleden!) Het is waar dat in dit boek de gebeurtenissen die vóór deze openbaring zullen plaatsvinden, gedetailleerd zijn, maar in wezen spreekt het over de grote openbaring. De “apocalyps” wordt beschouwd als een bron van wijsheid en bereidt mensen voor op wat komen gaat. Degenen die deze theorie verdedigen, zeggen dat de apocalyps niet direct gerelateerd is aan de Derde Wereldoorlog of een grote catastrofe in de wereld. Ze vinden dat de ware apocalyps is om de waarheid te kennen en te wachten op de “openbaring” van Jezus Christus. Zonder twijfel is de Apocalyps een heel interessant onderwerp, maar er zijn ook mensen die ervoor zorgen dat er al tekenen van de ‘openbaring’ verschijnen. of “einde der tijden”. Als bv het  beeld van Jezus dat in een Argentijnse stad is verschenen. (verschijning van een Jezus figuur in de wolken)

Goddelijk teken in Argentinië

Monica Aramayo was afgelopen maandag in San Salvador de Jujuy, Argentinië, toen ze een vreemd figuur in de wolken zag. In het beeld kan duidelijk worden gezien dat de vorm van de figuur aan de hemel erg lijkt op Jezus Christus met uitgestrekte armen. De figuur heeft duidelijk afgebakende randen en zijn gezicht was ook vrij helder, je kunt zelfs een soort soutane en een kroon van doornen op zijn hoofd zien.

Nadat het beeld op sociale netwerken viraal is gegaan, hebben veel mensen bevestigd dat Jezus Christus weer op aarde is verschenen en de komst aankondigde van de naderende apocalyps. De christelijke gelovigen beweerden dat het de tweede komst van Jezus is die gepaard zal gaan met een grote catastrofe die elk levend wezen op onze planeet zal treffen.

Ze wezen er ook op dat dit niet de eerste keer is dat het de afgelopen maanden een teken van dit type lijkt te zijn. Afgelopen maart maakte de Italiaanse kunstenaar en chef Alfredo Lo Brutto een indrukwekkende foto met een lichtend figuur, vergelijkbaar met de figuur van Jezus met uitgestrekte armen, boven de Italiaanse stad Agropoli.

Sommige complottheoretici hebben echter een andere theorie voorgesteld om deze vreemde waarneming te verklaren. Blijkbaar zouden de grote wereldmachten zoals de Verenigde Staten, met de hulp van de elite, het Blue Beam-project gebruiken. Zoals we in het Europees Parlement publiceerden, zei Serge Monast, een Canadese onderzoeksjournalist en -schrijver, in 1994 dat de NASA en de Verenigde Naties een vierfaseproject hadden opgezet om het ultieme doel te bereiken, een unieke religie onder leiding van de Antichrist om de nieuwe te implementeren Wereldorde

Maar sceptici hebben zowel de apocalyptische als de complottheorie uitgesloten door te beweren dat het een door een computer gegenereerde afbeelding (CGI) of een klassiek geval van pareidolie is. Pareidolia is een uniek vermogen van het menselijk brein om vertrouwde beelden te vormen in onherkenbare patronen. (paranormale mensen kunnen dat soms, denk aan de foto’s van Robbert van den Broeke, dat zou op die manier dan verklaarbaar zijn)

Misschien hebben de sceptici gelijk en is het een pareidolia of CGI, maar het kan ook een soort van goddelijk teken zijn , zij het een zegen of apocalyptisch. Het is duidelijk dat dit soort verschijnselen over de hele wereld gebeurt, getuige velen en dat weinigen weten hoe ze moeten interpreteren.

Is het een goddelijk teken? Blue Beam Project? CGI of pareidolia?

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close

Een Adblocker gedecteerd

AngelWings.nl wordt mede mogelijk gemaakt door advertenties ♥Support ons door je ad blocker uit te schakelen♥