Jongen gebeten door ’Aldi-spin’

Jongen gebeten door ’Aldi-spin’
Een Britse jongen van twee jaar oud is gebeten door een giftige spin die op een banaan zat.
De moeder van Evan Waters had thuis bananen van de Aldi in haar fruitschaal gelegd, niet wetende dat er een giftige spin tussen zat. Toen Evan een hap nam van de vrucht schreeuwde hij het ineens uit, zo vertelde ze The Sun. Zijn hand – de bijtplek – werd meteen zo groot als een ballon.
Twee dagen lang werd Evan behandeld in het ziekenhuis. De tweejarige was tijdelijk verlamd aan zijn hand. De doktoren vertelden de familie dat het om een spinnenbeet ging. Moeder Kellie is doodsbang want de spin is intussen nog niet gevonden en kan nog in de woning zitten. ’Ook de kinderen durven het huis niet meer in.’
Om welke spin het gaat is nog niet duidelijk. Het kan een Tarantula zijn, een Zwarte weduwe of een Huntsman.
Alhoewel Evan weer thuis is, heeft hij last van blaren en een verhoogde temperatuur en hartslag.
De Aldi heeft excuses aangeboden. De supermarktketen heeft inmiddels contact opgenomen met de leveranciers van de bananen.

https://www.telegraaf.nl/buitenland/25225714/__Jongen_gebeten_door__Aldi-spin___.html

Als ik bananen haal kijk ik goed rond, en ook in die zakjes want…
nou ja… En deze bekijk ik 1x en niet nog eens! Brrrrrrrrrrrr

via GIPHY

Gerelateerde Berichten

mersin escort mersin escort mersin escort canlı tv konya escort