web analytics
11:11 Dubbele getallen
GeschiedenisMysterieRH Negatief - Anunnaki - Elohim - Geloof

The Lost Forbidden Teachings of Jesus

Een oud christelijk graf werd ontdekt in 1945 toen arbeiders in Egypte 13 leergebonden manuscripten vonden, die meer informatie onthulden over de sekte van christenen die ‘gnostici’ worden genoemd, wat betekent dat zij de zaligheid onderwijzen door mystieke kennis.

Deze sekte werd uiteindelijk verwoest door de rooms-orthodoxe kerk. Hun volgelingen werden verbrand op de brandstapel en hun geschriften werden vernietigd. omg AnGel-WinGs.nl

In het jaar 325 na Christus verloren we enorme hoeveelheden informatie. De keizer Constantijn, in de vroegchristelijke kerk, nam met de vroegchristelijke bijbel beslissingen over welke informatie moest worden opgenomen en welke informatie moest worden uitgesloten.

Wat we nu weten is dat ten minste 45 boeken volledig zijn weggenomen of enorm bewerkt, in wat wij vandaag onze westerse bijbelse traditie noemen.

Toen die bewerkingen werden doorgevoerd, verloren we de informatie die ons vertelt dat alles met elkaar verbonden is. (!)

Hoewel de moderne bijbel sterk is misvormd, is hij niettemin doordrenkt met de oude geheime leer.

Een van deze manuscripten bevat het evangelie van Thomas. Het Evangelie van Thomas is geëlimineerd uit de Bijbel, omdat het een heel ander soort van Jezus vertegenwoordigt.

Het verloren evangelie van Thomas is krachtig omdat het wordt verondersteld de eigenlijke woorden van Jezus te zijn, terwijl hij mensen om hem heen leerde hoe de kracht van menselijke emotie in hun leven te gebruiken, en als de inheemse bevolking het wist, en als de oude mensen wisten het, waarom weten we het dan niet?

Wat is er met onze kennis gebeurd?

Het evangelie volgens Thomas vertelt geen verhaal, het is een compilatie van ongeveer 114 uitspraken die aan Jezus zijn toegeschreven. Bijna alsof er een hoorbare opname van Jezus was ontdekt.

De openingswoorden van het document luidden:

Dit zijn de geheime uitspraken die de levende Jezus sprak en die Didymos Judas Thomas heeft opgeschreven.

Vers 1

En hij zei: “Wie de interpretatie van deze uitspraken vindt, zal de dood niet ervaren.”

Vers 2

Jezus zei: “Laat hij die zoekt blijven zoeken totdat hij vindt. Wanneer hij vindt, zal hij in de problemen raken. Wanneer hij in de problemen raakt, zal hij verbaasd zijn en zal hij heersen over het Al. “

We hebben de informatie verloren die ons de taal vertelt die op dit gebied spreekt.

We weten dat de informatie verloren is gegaan, omdat we nu de informatie in de Dode Zeerollen, in de NAG Hammadi-bibliotheek en in de Koptische teksten herstellen. Dit is hoe we weten dat deze informatie verloren is gegaan.

“Het grote geheim van het gebed is denken van, in plaats van denken aan”

– Neville Goddard

In het evangelie van Thomas zijn er twee zeer belangrijke sleutels van informatie die ongeveer 300 jaar na de tijd van Jezus, in het verloren evangelie volgens Thomas, werd geschreven.

Vers 106

Jezus zei: “Wanneer u de twee één maakt, zult u de zonen van de mens worden en wanneer u zegt:” Berg, ga weg “, zal het weggaan.”

Een mogelijke betekenis is dat wanneer je met je verstand en je emotie in ons hart kunt trouwen, in een enkele krachtige kracht in ons lichaam, dat is wanneer je de macht hebt om met de wereld te spreken.

Het evangelie volgens Thomas
De verloren verboden leringen van Jezus

Vers 48

Jezus zei: “Als twee vrede sluiten met elkaar in dit ene huis, zullen ze tegen de berg zeggen: ‘Wegwezen’, en het zal weggaan. ‘

Johannes 16: 23-24 is uitgegeven. De passage zei oorspronkelijk:

“Alle dingen die u rechtstreeks en rechtstreeks vanuit mijn naam vraagt, zullen u worden gegeven. Tot nu toe heb je dit nog niet gedaan. Vraag zonder verborgen motief en word omringd door je antwoord. Wees omhuld door wat je verlangt, dat je blijdschap vol is. ‘

Ik geloof dat dit betekent om te vragen vanuit het hart, niet vanuit het ego. Als je de genezing in je leven wilt, voel dan hoe het voelt, alsof het al is gebeurd.

Wees omhuld door wat je verlangt, want dat is wanneer je gedachte en je emotie één worden. Je denkt de gedachte aan de genezing van je geliefden en je voelt de liefde van die gedachte. Ze worden één en dat is de taal die dit veld herkent.

Neville Goddard de filosoof, in het begin van de 20ste eeuw, in zijn boek zegt de kracht van bewustzijn: “Je moet je toekomstige droom tot een aanwezig feit maken, door aan te nemen dat het gevoel van je wens is vervuld.”

Wanneer een krijgskunstenaar een houten of betonnen blok breekt, zijn ze gefocust op wat er gebeurt nadat hun hand door het blok is gegaan. Het eindresultaat. Ze weten dat als ze denken dat hun hand het blok raakt, het pijn zal doen. Ze concentreren zich op het gevoel alsof het blok al gebroken is.

Dat is een metafoor voor wat we kunnen doen met de kracht van emotie. Het gevoel alsof de ervaring al is gebeurd.

Het evangelie van Thomas vertegenwoordigt onze verbinding met bewustzijn en alles wat er is. Het is de kennis die de mens bevrijdt. Mensen hebben geprobeerd dit vaak te zeggen en er gebeurt niets … maar waarom?

Omdat het vragen niet gedaan is met de gedachte en emotie.

Om te vragen moeten we met het veld spreken in de taal die het veld herkent, en een taal die betekenisvol is die voortkomt uit de kracht van ons hart.

Ons hart creëert gevoelens van elektrische en magnetische golven. Dat is de taal die het veld herkent. Dus, wanneer je het gevoel in je hart creëert alsof je gebed al is verhoord. Dat creëert de elektrische en magnetische golven die dat antwoord op jou brengen.

De boeddhistische kloosters in Tibet vertellen ons dat gevoel het gebed is en het gevoel heeft dat onze gebeden al zijn verhoord.

Hier zijn enkele van de uitspraken van Jezus uit het evangelie, volgens Thomas.

Vers 3

Jezus zei: “Als zij die u leiden, tegen u zeggen:” Zie, het koninkrijk is in de lucht “, dan zullen de vogels van de hemel u voorafgaan. Als ze tegen je zeggen: ‘Het is in de zee’, dan zal de vis je voorgaan. Integendeel, het koninkrijk is binnenin je, en het is buiten je. Wanneer je jezelf leert kennen, zul je bekend worden en je zult beseffen dat jij het bent die de zonen van de levende vader bent. Maar als je jezelf niet kent, woon je in armoede en ben jij het die die armoede is. ‘

Vers 5

Jezus zei: “Herken wat er in uw ogen is en wat u verborgen is, zal u duidelijk worden. Want er is niets verborgen dat niet zal manifesteren. “

Vers 6

Zijn discipelen ondervroegen hem en zeiden tegen hem: “Wil je dat we vasten? Hoe zullen we bidden? Zullen we aalmoezen geven? Welk dieet zullen we waarnemen? “Jezus zei:” Vertel geen leugens en doe niet wat je haat, want alle dingen zijn duidelijk in de hemel. Niets verborgen zal zich niet manifesteren en niets bedekt zal blijven zonder ontdekt te worden. “

Vers 7

Jezus zei: “Gezegend is de leeuw die mens wordt wanneer hij door de mens wordt verteerd; en vervloekt is de man die de leeuw consumeert, en de leeuw wordt de mens. ‘

Vers 18

De discipelen zeiden tegen Jezus: “Vertel ons hoe ons einde zal zijn.” Jezus zei: “Hebt u toen het begin ontdekt, dat u op zoek bent naar het einde? Want waar het begin is, zal het einde zijn. Gezegend is hij die in het begin zijn plaats zal innemen; hij zal het einde kennen en zal de dood niet ervaren. “

Vers 25

Jezus zei: “Heb je broer lief zoals je ziel, bewaak hem als de pupil van je oog.”

Vers 27

“Als je niet van de wereld vasthoudt, zul je het domein van de (vader) niet vinden.”

Vers 50

Jezus zei: “Als zij tot u zeggen:” Waar kwam u vandaan? “, Zeg dan tegen hen:” Wij kwamen uit het licht, de plaats waar het licht uit zichzelf ontstond en zich vestigde en zich manifesteerde door hun beeld.’ Als zij tegen u zeggen: “Ben jij het?”, Zeg dan: “Wij zijn de kinderen, wij zijn de uitverkorenen van de levende vader.” Als ze je vragen: ‘Wat is het teken van je vader in jou?’, Zeg dan tegen hen: ‘Het is beweging en rust’. “

Vers 77

Jezus zei: “Ik ben het die het licht ben dat boven hen allen staat. Ik ben degene die het alles ben. Van mij kwam het alles voort en tot mij strekte het alles zich uit. Splits een stuk hout, en ik ben er. Hef de steen op en je zult me ​​daar vinden. “

Vers 113

Zijn discipelen zeiden tegen hem: “Wanneer zal het koninkrijk komen?”

Jezus zei: “Het zal niet komen door erop te wachten. Het gaat er niet om te zeggen ‘hier is het’ of ‘daar is het’. Integendeel, het koninkrijk van de vader is verspreid over de aarde en mensen zien het niet. “

Vóór de ontdekking van gnostische geschriften kwam onze enige kennis ervan voort uit een brief geschreven door kerkvader Clemens van Alexandrië (150 na Christus – 211 na Christus), die dit geheime evangelie citeert en ernaar verwijst als “een meer spiritueel evangelie voor het gebruik van degenen die werden geperfectioneerd. “

Hij zei: “Het wordt nog steeds het meest zorgvuldig bewaakt [door de kerk in Alexandrië], alleen gelezen voor diegenen die ingewijd zijn in de grote mysteriën.”

Clemens dringt er op andere plaatsen aan dat Jezus een geheime lering openbaarde aan degenen die ‘in staat waren om het te ontvangen en er door gevormd te worden’. Clement geeft aan dat hij de geheime traditie bezat, die door de apostelen werd doorgegeven.

Alle mensen hebben het water van vergetelheid gedronken en bestaan ​​in een staat van onwetendheid. Sommigen kunnen onwetendheid overwinnen door de Geest des levens die op hen neerdaalt.

Deze zielen “zullen gered worden en zullen perfect worden”, dat wil zeggen, ontsnappen aan de ronde van wedergeboorte.

John vraagt ​​aan Jezus: Wat zal er gebeuren met degenen die geen redding bereiken. Ze worden “in vergetelheid” gesmeten en in de “gevangenis” gegooid, het gnostische codewoord voor een nieuw lichaam.

De enige manier voor deze zielen om te ontsnappen, zegt Jezus, is om uit vergeetachtigheid te komen en kennis te vergaren. Een ziel in deze situatie kan dat doen door een leraar of redder te vinden die de kracht heeft om haar naar huis te leiden.

“Deze ziel moet een andere ziel volgen in wie de Geest des levens woont, omdat zij gered is door de Geest. Dan zal ze nooit meer in het vlees worden gegooid. ” (Geheim Boek van Johannes)

Johannes 8:32

En u zult de waarheid kennen, en de waarheid zal u vrijmaken. “

Om de kracht van de goddelijke matrix in ons leven te ontketenen, moeten we eerst begrijpen hoe het werkt, en de wetenschap vertelt ons hoe het werkt.

Ten tweede moeten we de taal spreken die de goddelijke matrix erkent, en de wetenschap kan ons dat niet vertellen. Dat komt uit ons verleden, onze cultuur, onze geschiedenis en degenen die deze taal al duizenden jaren hebben geleerd en gebruikt.

Wat zeiden Jezus en de grote meesters over deze taal, omdat het hetzelfde is of je het nu hebt over boeddhistische of hindoeïstische of voorchristelijke tradities, ze vertellen ons allemaal dat er een energieveld is en dat we de taal hebben om gebruik dat veld.

“Nee, we spreken over Gods geheime wijsheid, een wijsheid die verborgen was en die God voorbestemd voor onze glorie voor de tijd begon.” (1 Korintiërs 2: 7)

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close

Een Adblocker gedecteerd

AngelWings.nl wordt mede mogelijk gemaakt door advertenties ♥Support ons door je ad blocker uit te schakelen♥